Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: створювати мережевий опитувальник…
Цей модуль допоміг мені зёясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме -- яким чином я можу навчати учнів відповідно до їх потреб; -- як я можу сприяти навчанню учнів в ролі фальсифікатора.
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - а саме, я дізналася, що учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні. та про те, що дифірінційоване навчання має велику роль у навчанні… Я переконалася, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме…форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями; Я сама виконала завдання (створила продукт, який мають виконати учні); Я переконалася, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
Комментарии
Отправить комментарий